tisdag 14 februari 2012

Fyndat!!






Idag har min mamma o jag varit o fyndat!!
Vår lokala Röda Korset- butik hade ½ priset på allt!

Jag hittade en vit kruka på fat 5:-, randig duk 5:- o ett par skor 15:-
Hittade äntligen en gammal latteskål i benvitt porslin, syns inte så bra på bilden men den är lite krackelerad o så där härligt nött!
Såna har jag spanat efter lääänge men inte haft någon tur, vill Ni veta vad jag gav för den...?
2,50:-!!
Tänk om jag kunde hitta fler likadana......!

Fyndade även lite nytt som jag får fota o visa senare!
Har även gjort ett "fynd" i källaren som jag måste släpa upp o visa...!

Nu ska jag strax ut i lagårn, sen ska jag laga lite god mat till oss för att fira alla ♥ dag!


Kram Liza

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej vännen !!!

Vilka fynd du har ! KUL !!!!
Hoppas du har och får en supermysig alla hjärtans dag.. Jag har grejat med blommor till mamma och mej =)

Kramar

Mamma till 4 sa...

Vilka fina fynd du gjort.
Önskar dig en fin fortsättning på alla ♥-ans dag.
Kram ♥