lördag 26 mars 2011

Oväntad present!


Imorse när jag varit ute hos djuren kom jag på att vi glömt hämta posten i fredags så jag gick för att titta om det var nåt i lådan..
Och det va det.. jag hade fått ett kuvert från Susanne med 3 söta hjärtan o ett kort!
Detta skickade hon till mig som tack för hjälpen eftersom jag köpt en sak o skickat till henne!

Jag blev jätteglad o ska försöka mig på att sy några liknande som får göra Susannes sällskap i mitt påskris!
Tusen tack Susanne, dom är ljuvliga!

Nu ska jag återgå till att skruva upp smygar runt nya dörrarna!

Ha en mysig kväll!


Kram Liza

6 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Tack för tipset om téerna!
Vad kul att få söta hjärtan i posten!
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Varsågod snälla du:)
Va roligt att du tyckte om dom!

Ha en skön kväll
Stor kram Susanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Så gulligt av Susanne! Jätte söta hjärtan hon gjort:)

Ha en fin kväll!
Kram Susanne

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilka söta hjärtan. Roligt när det ligger annat än fönsterkuvert i brevlådan.

Kram Emma

Livet på landet sa...

Vilka härliga hjärtan!
Blir nog kanonfint i påskriset:)

Kram Helena

Pysselsyster sa...

Hej Liza!

Så roligt att du hittat in till mig. Välkommen!
Jättesöt blogg du har, jag älskar gamla hus på landet jag med.