onsdag 16 mars 2011

Fönster & Nedräkning..




Idag visar jag lite bilder från arkivet på ett av mina fönstren på övervåningen...
Gräset har inte kommit så där långt än..!

Nu har jag börjat nedräkningen inför vårt Borlänge-besök!
Två veckor tills vi åker....
Jag längtar så efter min lilla brorsdotter S..! ♥
Ska bli kul att komma iväg lite o besöka några andra affärer! =)

Här lyser solen men det blåser riktigt kallt!
Nu ska jag upp på vinden o rota fram lite påsksaker!

Hoppas Ni har en fin dag!


Kram Liza

6 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Va roligt att ha något att se fram emot:)
Men så grön gräsmattan är hemma hos dig..jag vill också se gräset..;)

Ha en skön dag
Kram Susanne

Vita huset 28 sa...

Hej ja nu längtar man tills gräset är så grönt. Börjar se vårat men de är mest smetigt gult än så länge.

Ha de bra
Kram Camilla

Unknown sa...

Kul med en liten tripp. Hade oxå velat besöka lite andra affärer när vi var i Borlänge men tyvärr blev ju Tilda sjuk.
Vad skönt det vore om gräsen hade varit sådär grönt ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Mina drömmars hus sa...

God kväll
Ha en utmaning till dig.....
AC

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Så mysigt att åka iväg!
Speciellt när det är små sötisar man ska träffa!

Ha en fin kväll!
Kram Annica

Fröken C sa...

Kul med en liten resa!
Vilka läckra krukor:)

Ha det bra!
Kram C