torsdag 20 november 2014

Något varje dag...




Jag fixar o pyntar med nåt litet varje dag så kanske jag hinner klart till advent..!!

Härom dan pyntade jag vid vår ingång på baksidan! Elvira o jag va i skogen o hämtade material o så här enkelt men fint blev det o alldeles gratis! =)

Idag har vi hunnit med en julkortsfotografering o nu ikväll beställde jag årets julkort! 
Det va svettigt värre att fånga den lilla nissan på bild men lyckades knipsa några bra kort! 

Trevlig kväll!

Kram Liza 






2 kommentarer:

Huset på berget sa...

Vad fint du gjort! Här ska det bindas kransar idag, så det blir en tur till skogen för oss också. Kan tänka mig att Elvira inte ville vara still vid fotograferingen, de brukar inte vilja det i den åldern :). Ha en härlig dag!
Kram

Therese sa...

Du gör det så fint och mysigt, här blev det ketshupeffekten, gjort advent i går och i dag, så nu lyser stjärnor och stakar samt utebelysningen, behövs då det är så mörkt.... Önskar dig en riktigt fin helg <3 KRAMAR!!!