söndag 30 november 2014

Första advent...




Allaredan första advent, himmel va fort tiden går! 
Här är första ljuset tänt efter en morgon ute i lagårn!
Nu har lite frukost landat i magen o så har jag fixat det sista på mitt nya fågelbord!
Fåglarna blev väldigt glada o kom fram för att äta direkt! 

Blev väldigt nöjd med min adventsljusstake i år... 
Enkelt är min melodi så ljus o mossa på ett silverfat är perfekt enligt mig!
Min mormors hemvävda handduk får bli duk i mitt julkök! 

Trevlig söndag!

Kram Liza  



2 kommentarer:

Ankis liv på landet sa...

Vad fint du gjort i både köket och på fågelbordet! En trevlig första advent önskar jag dig!
Kram

Hem & Drömmar sa...

Väldigt fin ljusstake och fågelbordet gillar jag också.
Har inte ställt fram vårt iår då katten tog flera fåglar förra året.
Ha en fortsatt fin 1:a advent, kram Ing-Britt