måndag 14 april 2014

Fina ting i köket...




Idag visar jag en glimt av köket!
På både diskbänk o köksbänk finns små bra-o-ha-ting nära till hands...
I en liten korg har jag lagt ett snör-nystan, praktiskt att ha framme o klippa av en bit vid behov!
Den gamla handknutna rotborsten har jag fått av min mamma!

Helgen sprang förbi som vanligt!
Igår hade vi riktigt april-väder med störtskurar varannan timma..!
Riktigt busväder för våra två små kalvar som fötts på morgonkvisten! 

Vi började även på vårens/sommarens projekt här hemma!
Va det är ska jag berätta i ett eget inlägg men det har med trädgården att göra! 

Ha en bra dag!

Kram Liza 





2 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Mycket fina bra-ha-saker på bänken. Ska bli spännande att se vad det är för projekt ni påbörjat i trädgården.
Ha en bra dag!
Marie

Unknown sa...

Hejsan Liza!
Hoppas allt är bra med dig och att lilla sessan är frisk igen.
Så fint och praktiskt att ha vissa saker framme på bänken, ser även hemtrevligt ut.
Ha de gott, kram Ing-Britt