måndag 4 februari 2013

Möblera om en aning!



Okej möblera om kanske är att överdriva en smula...!
Men vad gör man i ett litet rum där soffan inte går att vrida på ens en gnutta.....
Då får man ändra på gardiner, kuddar, lampor eller pynt istället!
I helgen möblerade jag iallafall om en aning!

Den fina gamla trälådan med stämplar på som min morfar haft angeldon i fick flytta ner från hallen o agera litet "bord" i vardagsrummet!
Lyktan kom upp från golvet o syns nu bättre!
Ibland behövs inte mycket för att det ska kännas bra o bli som nytt!

Trevlig kväll!


Kram Liza



10 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Vilken underbar trälåda.
Snyggt det blev!
Ja, ibland räcker det att bara flytta runt lite saker så känns det genast lite bättre ;)
Hoppas ni får en mysig kväll, kram Malin

Therese sa...

Superfint! Själv kom jag på att vi har en trälår ute i boden som morfar hade verktyg i, den skulle kanske kunn agera väggkup eller liten bokhyll på min brädvägg?!?! Får se om jg kan övertala maken att gräva fram vägen till boden, annars får jag testa idén till våren då snön smält bort... Ha en mysig kväll <3 KRAM KRAM

Unknown sa...

Fint! Gillar den rustika lådan :) Har man inte pengar att köpa nytt eller plats att möblera om är det perfekt att flytta omkring på mindre inredning. Det brukar jag göra :) Till våren vill jag ha in lite mer färg i inredningen. Har ju torkost i köket och funderar på att ta in den färgen i flera rum, kuddar och annat smått.
Nu ska jag fortsätta kolla framen.
Ha de fint!
Kramar Marina

Levindas Värld sa...

Du har så rätt i att det inte behövs nån stor förändring för att det sks kännas nytt och det är ju väldigt roligt! Din trälåda gillar jag skarpt och du har verkligen fått till en härligt mysig hörna!! Ha det toppen !

Gabriella sa...

Så fint det ser ut! Precis, det lilla kan åstadkomma mycket=)

Sofi sa...

Hej vännen!

Så fint du gjort! Det är ju både roligt och billigt att flytta runt på saker, jag gillart!:)

Ha en toppen Tisdag!

Kram Sofi

Sommaren65 sa...

Hej Liza! Så jättefint du har gjort. Mysigt o super duper snyggt. //Magda <3

Stolpås Gård sa...

Så rara kossorna era är!
Och vilken vacker ladugård de bor i :)
Så kul det är att få ändra om och fixa till, sedan är det bara att njuta och mysa!
Trevlig helg,
Sussi på Stolpås

Unknown sa...

Hej!
Kul att hitta en smålänning till. Härligt med livet på landet och alla djur!

Ha en skön fredagskväll!

ELLINOR sa...

Perfekt att kunna möblera om med saker som redan finns hemma!

Kram Ellinor