måndag 8 oktober 2012

Min söndag...







Igår va planen att fortsätta mitt fixande ute....
Vi har massor med äpplen att plocka upp!
Men vädret va INTE med mig...
Så fort jag klädde på mig o gick ut kom det en ordentlig regnskur o så höll det på..!
Jag fick lite gjort iallafall, räfsade bort kastanjelöven från vår lilla väg o så plockade jag mossa till urnorna på trappen!

Till slut gav jag upp o gick in istället...
Städade o bäddade rent i vårt sovrum o så höstpiffade jag lite i köket, kommer nog en bild eller två på det senare! =)

Inatt kom äntligen maken hem oxå, skönt!


Ha en bra dag!


Kram Liza


4 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Ja, det var lite lurigt igår, men vi fick bara 3 korta, snabba skurar. Så trotsade vädret med regnkläder från topp till tå. För jag skulle bara vara ute.
Idag är det betydligt bättre, alldeles strålande.
Hoppas du får en mysig fortsättning på Måndagen, Kram Malin

fia sa...

Så fint det va med mossan där och äpplena i urnan.
önskar dig en härlig start på veckan .

Unknown sa...

Vilken vacker höstbild på er entré som syns mellan de stora kastanjeträden. Din morfar gjorde allt helt rätt när han planterade dessa :).
Lilla E är oxå väldigt fin, ge henne en puss på nosen från mig <3.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Frederica sa...

Nä det var inget vidare bra väder igår. Bättre idag iallafall :)

Fin din rostiga urna blev med lite mossa! Enkelhet när det är som finast ;)

Ha en go kväll!
Kramar