torsdag 4 oktober 2012

Bokgömma...






Det va ju ingen lång vistelese vi hade i Dalarna denna gång, vi åkte upp på onsdagen o hem på fredagen, men lite grann hann vi med ändå!
Lite shopping blev det o så hittade vi till några olika loppisar!

Den fina bokgömman fick följa med mig hem o pryder nu pelarbordet i finrummet!
Har inga "hemligheter" i den än men det kanske kommer dit några snart...!


Idag är det grått o regnigt ute o jag har en seg huvudvärk...
Det blir en stor kopp kaffe strax för att försöka råda bot på detta!

Ha det fint!


Kram Liza

10 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken fin bokask, jag har ljus i min just nu.
Önskar dig en fin höstdag, kram Ing-Britt

Vita huset 28 sa...

Hej vilken fin gömma. En sån skulle jag vilja ha till fjärrkontroller.

Hoppas huvudvärken går över snabbt.
Kram Camilla

Frederica sa...

Fin bokgömma :)
Jasså är det planer för hemligheter i den, inte tv dosor då? ;)

Hoppas kaffet råder bot på skallevärken! KRAM <3

Vit dröm sa...

Tråkigt med huvudvärk, hoppas den snart går över!
Kram på dig

Sofia sa...

Hallå på dig!
Då har jag fått läsa i kapp lite då... Tänk vad tiden bara drar i väg!
Fin bokgömma... Jag har en liknande som det inte heller ligger nått hemligt i än....
Kram och ha det gott... trots tråkväder...
Sofia

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Liza! Fin bokgömma du köpt :) Jag har själv en.. Den har jag liggandes på tv bänken med alla fula fjärrkontroller i, en perfekt gömma!! ;) javisst är det Sebastian som sytt väskan som du vann som nu medverkar i project runway :) kram & ha en fin fortsättning på veckan

Browneyedgirl sa...

Jättefint tycker jag =)
Ser så mysigt ut hemma hos er!
Ha en toppen dag.

Winter to be... sa...

Så härligt med en tripp till fina Dalarna. Tjusig liten ask. Fick själv ett ryck i sommar att göra något liknande av ett VHS-fodral (för att göra nåt av dem som ingen annars vill ha) men det blev inget bra så jag la projektet på hyllan...hihi.
Krya på dig!
//Hanna

Vikeskärs hem och ting sa...

Så fint du har det :)
Kraam

FruNeroLindström sa...

De är så fina de där bokgömmorna. Vill ha en till vårt soffbord att gömma tv-dosorna i.
Perfekt för att gömma alla tändsticksaskar med så här års ju.
Hoppas huvudvärken försvann och att du nu får en riktigt härlig Fredag. Kram Malin