lördag 1 september 2012

September & Loppis...







Första september idag o strålande sol!
Hoppas det blir en härlig första höst-månad!

Idag har jag o mamma varit på en liten loppis-runda där det fyndades riktigt ordentligt!
Sprang på denna charmiga byrå o kunde inte motstå den, lite ovanlig med bara 2 lådor o lite högre ben!
Gillar utsirningarna o dom vackra gamla beslagen!

Sen hittade jag en liten mini-mjölkhink med lock, ett marmeladglas o 2 vita fat!
Det vita porslinet samlar jag på!

Oj va det är kul när man hittar fina saker SÅ billigt!




Stannade även till på blomsterhandeln o shoppade lite nytt till krukorna!
Lite tidigt för ljung än tycker jag, nu blev det aster, bollkryss o murgröna sålänge!


Ha en fin lördag!


Kram Liza




11 kommentarer:

Syster vit sa...

Man blir verkligen nöjd och glad när man springer på fina fynd och fina fynd har du gjort. Jag ska ta mig en loppisrunda imorgon och hoppas på samma tur som du.
Kram Liselott

Vita huset 28 sa...

Hej va härligt med loppis o massa fynd. Så söt byrå.

Ja här har oxå planterats om i krukorna ute. Men min aster dör bara så jag har ljung, prydnadskål, silverek o bollkryss.

Kram Camilla

Unknown sa...

Så mycket fint du fyndat. Mjölkkannan var väldigt fin.
Önskar dig en skön kväll och fin söndag.
Kram Ing-Britt

Frida sa...

Himmel sikken liten söt byrå! Va oxå inne på loppis tur idag men här blir ju sällan som man tänkt sig...!

Kramar!

FruNeroLindström sa...

Ja i går var det inte höst i luften minsann, snarare sensommarväder. Vilka underbara fynd. Byrån är ju jättevacker.
Låter som en härlig lördag, hoppas söndagen blir minst lika skön. Kram Malin

Sofi sa...

Hej Liza!

Vilka fina fynd du gjort! Man blir så glad över att fynda tycker jag:)

Jag tror jag ska stanna till efter jobbet imorgon och köpa lite nytt till krukorna, det behövs vill jag lova:)

Ha en bra dag!

Kram på dig

vitapusselbitar by me sa...

Super fin byrå!
KUL MED FYND!
Kram elle

Ljuvligtvitt - Frederica sa...

Men Åh sicken söt liten byrå!
Såna där fynd gör man inte ofta..
Beslagen gjorde mycket!


Tack för alla dina goa kommentarer vännen ♥ Vi mår bara bra allihop! Lite koko med mitt snittsår bara.

Kramar!

Vit dröm sa...

Men wow vilka fina loppisprylar du hittat! Vad skoj!
Ha en skön kväll!
Kram anna

Ekenäsliv sa...

Riktigt fina fynd!!! Och jag vet den där känslan när man bara är såååå nöjd;))
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Fru Lammen sa...

Avundsjuk jag blev på den byrån då! ;) Jättefin!

/Therése