tisdag 4 september 2012

Färgklick!




Som ni kanske märkt är jag inte så jättemycket för "färg" i mitt hem....
Trivs bäst med vitt + jordnära toner på möbler/väggar/textilier o så blir det lite detaljer i olika pastellfärger men inget värre än så!

Däremot är det en helt annan sak med kläder!
Då gillar jag färg o är inte alls rädd för att klä mig i starka färger!
Häromdan hittade jag dessa stövlar i en riktigt fin rosa färg!
Supersköna med flossad insida!
Behövde ett par nya som man faktiskt kan visa sig i, jag går ju inte gärna iväg i mina lagårds-stövlar precis...! =)
Visst va dom en härlig färgklick?


Nu dags för förmiddags-kaffe!
Ha det fint!


Kram Liza


10 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Snygga!!!! Sådana dör superstövlar som funkar lika bra i skogen som en regnig dag på stan.
Hoppas du får en mysig tisdag, kram Malin

Vita huset 28 sa...

Hej gillar också ljusa färger, har hemmet i vitt/grått o lite svart.

Fast med kläder kan jag ibland överraska med färgstarka!
Men så kan man ju alltid färga dessa till svarta när man tröttnat på färgen hahahahah :)

Jättefina stövlar iaf
Kram Camilla

Sofi sa...

Supersnygga!

önskar dig en härlig dag vännen!

Kram på dig

Therese sa...

Verkligen snygga!!! Har jsut kastat mina paislymönstrade stövlar i rosa och lila, så jag är också på jakt efter nya stövlar... KRAMIS <3

Det Vita Drömhuset sa...

Jag är precis likadan! I inredningen diskret men kläder, där kan jag köpa "knalliga" färger! :)))
Gillar stövlarna! :)

Kram Åse

Anna sa...

Hej vännen !
Vilka söta stövlar =)
hoppas allt ä bra med dej, ville bara kika in en sväng innan hollywood fruarna börjar ;)
Massa kramaar

emmashem sa...

Härliga stövlar och badankor:)
Önskar dig en trevlig kväll:)
Utlottning hos mig...nu kan du vinna en av mina designade tegelpannor, kika gärna in och va med!
Ha det gott!
Kram Emma

Huset på berget sa...

Härliga stövlar,man blir glad bara av att se pådom!!
Kram kram

Gabriella sa...

Fint med färgklickar på fossingarna!=)

Anonym sa...

Waow vilka läckra. Kan tänka mig att du fått användning för dom på senaste tiden.
Tack för titten hos mig.
Kram
AC