söndag 15 april 2012

Ute...








Lite bilder från igår!
Nu börjar gethagen likna just en hage, tom grinden är klar!
Men än är den inte färdig...

Visar även en bild på EN del av vår trädgård, baksidan av huset..
Vår trädgård är väldigt stor o lite svår att hålla fin o mysig!
Men plats har vi ju iallafall..!
Till höger ser ni hönshuset o hundgården..
Till vänster vårt hus o i mitten gäststugan...

Idag är jag arg o besviken...
Skulle kört o hämtat 2 nya hönor i en annorlunda färg idag, vi hade bestämt tid o allt!
Fick ett mail att hon sålt dom till en annan...... =/
Jaja inte mycket att göra åt men nu miste hon mig som kund!
Avreagerade mig på alla dammråttorna nyss o nu blir det kaffe i solen!


Ha en skön söndag!


Kram Liza


4 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Så fin ni bor och du kan ju alltid göra en liten mysig plats i en stor trädgård. Staketet blev jättefint.
Tråkigt med hönorna, man gör verkligen inte så. Men synd att det finns sånt folk.

Kramar Teres

Unknown sa...

Jag tycker du har lyckats bra med er gård, ser mysigt ut i mina ögon.
Förstår att du är besviken och arg. Man undrar hur folk gitter...
Ha de gott, kram Ing-Britt

Malins Lantliv sa...

Hej Liza
Vad fint det blir hoppas snart vi kan komma till er....
Nää! fy så kan man inte göra ..förstår att du är arg & sur.

kramar Malin

Vita huset 28 sa...

Hej ja plats de har ni allt :)

Mäh så kan man ju inte göra när man bestämt nåt innan!

Ha en skön dag iaf
Kram Camilla