lördag 21 april 2012

Paket!





Igår fick jag äntligen ett meddelande från Posten att mitt paket från Ellos fanns hos dom!
Har fått vänta på mattan lääänge o kom knappt ihåg hur den såg ut!
Men jag blev jättenöjd, den passade jättebra uppe på hallen!
Nu måste jag bara få fatt i någon sån där halkmatta att ha under för hal va den...!
Passade på att beställa när jag hade 40% rabatt så priset blev helt okej!
I paketet låg även en löpare till finrummet men den visar jag en annan gång!


Nu blir det kaffe i solen!


Ha en fin lördag!


Kram Liza




3 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh har ni sol, det lät mysigt..:)

Jättefin matta:) Ja jag brukar också passa på när det är bra rabatter hos dom!!!

ha en toppenhelg nu
Kram Susanne

Hem & Drömmar sa...

En riktigt fin matta du köpt Liza. Håller med om att den passar perfekt i din övre hall.
Ha en bra dag och njut lite av solen åt mig också för här har vi ännu en grå dag.
Kram Ing-Britt

HjärtatsVitaHem sa...

Jättefin matta, man måste ju passa på när man får rabatter! :)

Ha en mysig lördag!
Kram Jenny