måndag 9 januari 2012

Pasteller & 30 000!!!





Var bara tvungen att ta fram lite pastellfärger i köket igår!
Turkos duk, svagt rosa kruka från Miljögården o servetter med små rosor fick komma fram på bordet!
Det piggar upp med lite färg nu tycker jag!






Porslinsburkarna på köksbänken fick sällskap av denna sockersöta gamla plåtburk från mormor o morfars affär!
Måste nog ha varit någon slags karameller i denna eller vad tror Ni...?
Nu blev det en liten gnutta vår i köket! =)


Igår råkade jag titta till på min besöksräknare o tappade hakan när jag såg att min lilla blogg hade haft mer än 30 000 besökare!!!
Tusen TACK till Er som tittar in o TACK för alla fina kommentarer!!
Jag blir såå glad!!

Hoppas Ni får en fin dag!


Kram Liza

14 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Grattis till dina besökare :) Och så fint med pasteller. Jag håller med. Nu när man längtar efter vår och julen passerat är det härligt med lite pastell.

Kram Josefin

Unknown sa...

Hejsan Liza!
Tack för ditt svar, ska fortsätta leta. Den du nu ställt på bordet var riktigt fin. Den gamla plåtburken från din mormor & morfars affär var helt i mitt tycke, så söt. Vilken guldgruva du sitter på efter dem men det har jag nog sagt ett par ggr eller så ;)).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Mia sa...

Åhh vårkänsla, lovely!
30000 besökare.. inte illa, men det är inte så konstigt heller så underbart mysigt som det är att kika in här ♥♥
Massor med kramar ♥

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, å så fint:) Jag tog fram mina rosiga kuddar till soffan igår. hihihi, lite somrigt men vad gör väl det!! Vill ju ha sommar fast först vår förstås ;)
Ha en skön dag!!
Kramkram<3nettan

Vita villan på höjden sa...

Stort Grattis till dina 30 000 besökare :)
Blir så himla fint med lite pastell färger, nu längtar man verkligen till våren!
Ha en fortsatt bra dag!
Kram
Sara

Mia sa...

Digitalkameror brukar vara bra dom med, men våran är i dotterns ägo, och den har nog blivit mer nerkladdad än den borde vara =/ och då blir bilderna därefter... trööök, jag får in så mycket mer med hennes kamera juh...

Amelia är snart 12
Elias är 8
Liam blir 5 på onsdag
Och Leah då 1år och 4mån
Så gissa om det är full fart här jämt hihi.
Kramen till bästa dig ♥

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jag håller med dig! Lite vårfärger piggar upp just nu:)
Grattis till besöksantalet - inte konstigt alls:)
Stor Kram Annelie ♥

PS Eftersom du inte kan tävla om en skylt hos dig själv kan du göra det hos mig nu:)

Vit dröm sa...

Så fint med lite vårfärger :) Vad skoj med så många besökare! Grattis till det!
Kram på dig och ha en fin dag!

Therese sa...

Åhhhhh säger jag bara å suckar andäktigt åt din vackra burk! Verkligen en skatt som passar fint hos dig! Här kom pistagegröna och rosa nyanser fram också i dag :-D KRAM

Villa Vinkelhaken sa...

Stort grattis till alla dina besökare! :)

Kram Jenny

Ekenäsliv sa...

Så kul!!!!!!!!! Och det är inte så konstigt du har ju en urmysig blogg!! Och så fint med pastellerna, I lööööööve pasteller:-)
Kram Anna

Lullan sa...

Åh du har så super fin blogg o så underbar smak!!! Fått massa fina ideer av att läsa runt här!!

Sofi sa...

Grattis till 30 000 besökare! Den gamla burken var ju bara så söt!
Ha en trevlig kväll!
Kram kram

Vackra Vita Ting sa...

Åhh visst är det härligt med lite pasteller nu:) Vad roligt med så många besökare!Grattis!
Kram
Paula