onsdag 11 januari 2012

Blod, svett o.....







...... en stor portion tålamod verkar vara det som krävs för att mitt senaste projekt ska bli klart!
Ibland är det hårt att vara "inredare"! =)
Håller på att ta bort fanéren på "projektet" o skar mig så blodet rann....
Ett bord till........?
Japp måste ju ha något till dom blivande fåtöljerna/myshörnan ju!!

Aj aj.. men på med plåster o pyssla vidare!
Har jag fått en idé/bild av något i huvet så kör jag så det ryker tills det är klart!
Det är ju så kul!

Nu ska jag skrapa vidare! =)


Kram Liza

20 kommentarer:

SusannesSaker sa...

Ajajaj, oj vilket jobb! Är man så envis kan inte resultatet bli annat än jättebra:)
Får vi se hur det blir?

Ha det gott!
Kram Susanne

Mia sa...

Åh va spännande... nu blev jag sugen på att ta itu med en grej som jag har stående, en gammal gammal stol som man kan göra till en stege... hmmm... kanske är dags att ta itu med den...
Lycka till och va försiktig nu!
Kramen ♥

dagdrömmar i vitt sa...

Aj aj aj vännen!! Var rädd om fingrarna ,så du får behålla dem alla;)
Spännane att se resultatet!
Ha en skön kväll
Kramkram<3nettan

Frederica - ljuvligtvitt sa...

Riktigt spännande! :D
De ser stort ut, vilket jobb...men de klarar du nog, de blir ju värt allt slit till sist ;)
Vilka färger målar du med sen?
Jag har både skåp, skrivbord och skolbänk att måla i vår..
Kram!

Villa Hvit sa...

Jag är precis likadan!! Har jag en idé...då är det bäst för alla att hålla sig undan..;) Då ryker det om grejorna!! Kommer att bli jättebra när du är klar!!

Var rädd om fingrarna nu!
Kramis Anetthe

Anonym sa...

Ajdå, men lite "skavanker" får man väl räkna med om man vill ha bra resultat...Lycka till med bordet och ser fram emot att få se resultatet...blir nog jättebra !!!

MVH/Annika

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Men ajaj stackars dig..:(

Va duktig du är, kommer bli såå bra när du är klar:)

Lycka till
Kram Susanne

Unknown sa...

Åh ser inte så kul ut med skadat finger men bordet ser ut att ha potensial. Ska bli spännande att se det färdiga resultatet.
Ha en bra kväll, kram Ing-Britt

Anna sa...

Hej raring !!

va duktig du är men ta det försiktigt !!!
Sån är jag oxså, får jag dille på nått ska det ske NU helst igår ;)
Jag har varit på erikshjälpen idag och fyndat så kul ! =)

Kramar

Vita Falkens Lantliv sa...

Aj! Men kan inte annat en skratta lite. Känner igen mig så in i tusan....håller på och håller på så både fingrar och allt möjligt tar stryk. Men fint blir det;)))

Kram Susanne

Therese sa...

Hi hi ja du, det är med livet i behåll vi som håller på med inredning och renovering ger oss i kast med olika projekt ;-d I ditt fall med ypperliga resultat. Så jag hoppas även detta bordet är värd aj aj i fingret ;-D KRAM <3

Levindas Värld sa...

Wow vilket snyggt trä som kom fram under fanéren!! Tur du fick ha fingret kvar, tänk om det gått ännu värre..hualigen va läbbigt när man slinter med verktygen! Ser fram emot att få se slutresultatet :-)

Ha det fint!

Sofi sa...

Så kul Liza! ja inte och skära sig, men att måla! Börjar bli sugen själv på att ta tag i några ofärdiga projekt.
Jobba på!:)
Kram på dig!

Ekenäsliv sa...

Spännade!!! Du får ha handskar på dig när du jobbar så du aktar dina fingrar :-)
Ska bli så spännande att se resultatet!
Kram Anna

Källeboda lantliv sa...

Stackars dig .. Var rädd om fingrarna .. Spännande att se bordet .. Lycka till ! Kram Jeanette.kallebodalantliv

Therese sa...

Tittar in å önskar dig en fin helg <3 Och ang lådor på väggen så säger jag bara tummen upp, har själv en margarinlåda som jag skulle vilja sätta upp som en kub på väggen, kan ju ha saker både i och ovanpå den... men har inte kommit till skott då jag inte hittat den perfekta platsen ännu... KRAMAR!

Hälsokick sa...

Ouch! Hoppas vi får se hur det blir när det är färdigt :)

Livet på landet sa...

Vad flitig du är..ska bli riktigt spännande att se resultatet!

Kram Helena

emmashem sa...

Oj vad du jobbar och sliter, men visst är det roligt när man fått en idé som man ska förverkliga:)
Trevlig kväll!
Kram Emma

Therese sa...

Nu blir jag lite orolig då du inte uppdaterat på några dagar, lite löjligt, men men, hoppas du inte är sjuk utan bara hr fullt upp med djuren och gården <3 KRAM