måndag 24 oktober 2011

Jag ♥ Vårt finrum!





Åh vad jag gillar vårt finrum!
Fastän det inte riktigt är färdigt än så är jag så himla nöjd med det!
Lugna harmoniska färger, många lampor/lyktor o mysiga sittplatser!

Inte bara jag som gärna går in där o sätter mig, även djuren gillar detta rum..
M ligger ofta därinne eftersom där är lugnt o skönt, ofta lägger han sig på matsalsbordet där han även har koll ut genom fönstret! =)


Konstig dag idag, känns som om det inte blivit riktigt ljust på hela dagen....!
Jag är tröttis.... men nu har jag två maskiner tvätt att hänga upp sen blir det promenix med lilla E o efter det Ensam mamma söker på tv:n *gäsp*!


Ha en mysig kväll!


Kram Liza

15 kommentarer:

Villa Hvit sa...

Håller med dig... vi har haft samma lägga-sig-under-filten-o-mysa-väder här hela dagen lång! Känner mig trött och småfrusen, så det får bli ensamma mammorna här också!

Förstår att du är nöjd med ditt fina rum!

Kramisar Anetthe

Rosor och ruiner sa...

Det är precis så det skall vara, "lugna färger, många lampor/lyktor o mysiga sittplatser" Det vill man ha nu i höstmörkret. Förstår att du trivs!

Vita Falkens Lantliv sa...

Så roligt att du är riktigt nöjd med rummet:))) Här blir det också tvn i kväll.

Kram Susanne

Källeboda lantliv sa...

Ja att krypa upp i soffan och invänta singelmammorna är mysigt .. Jag ligger redan här .. Har varit på yoga ..mysigt du har det i rummet .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Vita huset 28 sa...

Jag kan bara hålla med, det är såå mysigt o fint ditt nya rum. Förstår att även djuren gillar det :)

Ja usch va grått vi haft de idag, bara dis.

Kram Camilla

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Det är så mysigt nu när kvällarna blir riktigt mörka och man får tända en massa ljus och mysa ordentligt! Gillar dina lyktor jättemycket:)
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Mys och hemtrevnad sa...

jag förstår att du är nöjd, det är jättefint! Sov gottit...kramis semlan

Therese sa...

Jag förstår att du tycker om ditt finrum, mitt vardagsrum är nog det rum jag trivs minst i, men hopppas det ändras då jag köper lasyr å får fason på brädväggen, tapetserar om, byter blombrädor och lister... och sedan nya gardinstänger och annat små fix... Måste bara invänta tid och ork först ;-D KRAM!

71:ans blogg sa...

Hejsan!
Vilken fin och inspirerande blogg du har! Dig kommer jag att lägga till i min nya blogg (lista) om jag får...så att säga...

Ha en bra dag! /Millan

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åh va mysigt att känna sig såå nöjd, ser jättefint ut:)

Kram susanne

Therese sa...

Ja lärk är så vackert! Å vet du, jag har även hunnit iväg och köpt lasyr och hämtat tapetprover, fick liksom fart av att se ditt mysiga vardagsrum, jag vill att mitt med ska bli ett rum jag trisv i... Så i morgon ska jag måla och köpa tapet :-D KRAM!

Hannashome sa...

Lika fint som vanligt hos dig =)

Vad heter de gröna växterna i urnorna?
Är de lättskötta?

Ha en fin kväll!

HOUSE of MANDY sa...

Jaa, det förstår jag verkligen! Ser jättefint ut i ert finrum :)

Ha det så bra!
Kram Amanda

Therese sa...

Ja det är skoj när man får planera och förnya, men jag får vara realist å inte barka iväg, med två små och vovve får det praktiska förenas med det estetiska, så vit tapet gick bort till förmån till en grå som det verkar nu.. *ler* KRAM!

Therese sa...

Ja panel är verkligen både snyggt OCH praktiskt, har det i köket å gillar det skarpt! Den dagen det renoveras kommer jag definitivt att sätta in ny panel :-D Även hallen vore fitn att ha panel i då vovven gör mindre fina fläckar på tapeten där han ligger... Kramis