söndag 7 november 2010

Inventering..

Idag har det varit en ganska slapp söndag.. som det ska vara tycker jag!

På förmiddagen var vi hos mina föräldrar o drack kaffe, sen körde vi hem o grejade lite i stugan.
Stängde av vattnet dit, hällde glykol i toaletterna o hängde på 2 dörrar inför vintern.

Nu ikväll har jag inventerat bland mina julsaker!
Fick ju dubbelt så många fönster som ska pyntas nu när vi flyttade upp i huset o var därför tvungen att kolla efter vad jag egentligen har i mina gömmor...
Oj va mycket jag hittade som jag glömt bort att jag köpt!
Fyndade faktiskt lite på rean förra året som jag ställt undan bla den här söta lilla fuskgranen med kottar som faktiskt fick komma fram redan nu!




I köket har jag tänt ljus från PartyLite med doft av Kanel & Lagerbär, ljuvligt!
Kanske blir det att provsmaka glöggen jag köpte på Ikea ikväll...
3 veckor till 1:a advent!


Kram Liza

2 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Det närmar sig och går snabbt nu till advent. Härligt tycker jag :)
Ha det fint, Annika

Therese sa...

Här adventas det för fullt i dag *ler* Din gran var sååå fin, jätte gulligt att den har kottar! KRAM