tisdag 15 december 2015

Linneskåpet...




Här kommer en hel drös bilder på mitt nymålade skåp...!
Lite svårt att fota eftersom vårt kontor är så litet...
Här hamnade det alltså o blev så bra med massa förvaring!
Det ryms massor med böcker, pyssel, spel o leksaker till Elvira, sånt där som jag ibland vill slippa se...

På tredje bilden ser ni hur skåpet ser ut från köket sett!
Den fina buren på skåpet har jag fått av min R...

Nähä nu är det dags för min lilla att sova lite middag...
Ha det bra!

Kram Liza
 
 

3 kommentarer:

Veronica sa...

Hej får jag fråga vad du har målat med för färg? Slipat? Mvh Veronica

Therese sa...

Gud så bra det blev!!!! Jätte fint och jag förstår att du är nöjd, snygg möbel och superförvaring i ett - perfekt! KRAMAR i massor <3

Huset på berget sa...

Skåpet blev jätte fint. De rymmer ju massor de där, skulle själv gärna ha ett att stuva in lakan och annat i.
Ha en härlig dag!
Kram