måndag 30 november 2015

Ett nytt skåp...


 
 
 
Har köpt mig en ny möbel nu igen...
Ett sånt här skåp har jag letat efter ett tag, min mamma har ett liknande..
Så fina o rymmer massor, perfekt förvaring!

Såklart har det fått en make-over o blivit vitt!
Ska fota o visa...

Himmel va det blåst, stormat o knakat i huset inatt....
Inte mycket sömn alls har det blivit men tack o lov har vi strömmen kvar så djuren kan få vatten...

Nu börjar jag bli trött..
Ska landa i soffan en stund!

Ha det fint!

Kram Liza

4 kommentarer:

Fia sa...

Berätta hur du gör när du målar. Förarbete? Grund? Vilken färg? Pensel? Roller?

Therese sa...

Guuuud så avis jag blir!!! Men ser fram emot att se det på plats efter makeovern 😀👍 kramar!!!

Huset på berget sa...

Toppen snyggt skåp, skulle vilja hitta något liknande att ha lakan och sådant i. De sväljer som sagt massor av saker. Blir roligt att se det när du fått det på plats.
Kram

Therese sa...

Tittar in för att önska dig en fin tredje advent och lucia helg <3 KRAMAR