lördag 14 februari 2015

Alla ❤️ dag...




Alla hjärtans dag idag o i den här familjen är vi lite töntiga o ger varann presenter... Folk får göra precis som dom vill men jag gillar att skämma bort mina älskade! 

Och även mamman fick en present!! 
När vi var o handlade så köpte jag mig en så snygg kruka/urna men unnade mig bara en....
Imorse kom min R med en stor påse o va gömde sig i.. Jo en till kruka så nu har jag två! Toppen då alla rum har minst två fönster! Blev jätteglad! 

Nu har vi fikat god chokladtårta o ska gå ut o greja hos djuren...

Ha det fint! 

Kram Liza


1 kommentar:

Unknown sa...

Hejsan!
Här firar vi oxå med små presenter eller blommor. Tar varje tillfälle för att få fira lite extra...är ju så mysigt.
Väldigt fina krukor.
Ha nu en fortsatt fin alla hjärtans kväll.
Kram Ing-Britt ♥ ♥ ♥