lördag 10 maj 2014

Äntligen..!





Ja nu har jag äntligen hittat mig en skänk!
Har letat ett bra tag o nu fick jag syn på en på en loppis-sida på Facebook!
Massa bra förvaring, förra ägaren visade mig allt som stått i skåpet o det va inte lite prylar!
Skänken står nu uppe på vår hall där det passade perfekt!

Inte nog med detta..!
Vi har även hämtat hem ytterligare en möbel idag!
Blev en möbel-shoppar-runda som avslutades med fika hos Rs ena syster o nu är vi åter hemma!

Trevlig kväll!

Kram Liza




1 kommentar:

Unknown sa...

Kul att du äntligen hittat skåpet du sökt efter et tag nu! Och i så fint skick av vad jag kan se. Spännande att se vad mer det är för möbel du köpt :) Jag letar med ljus och lykta efter en köpmansdisk, men det verkar vara dåligt om dom i mitt område tyvärr.
Nu blir det dock kvälls mys.
Ha de gott!Kram