söndag 12 maj 2013

Med fingrarna i jorden...




Ojoj... en hel vecka sen sist!
Fullt upp som vanligt!

I veckan blev det en tur till staden för att uträtta ärenden men även städat i gäststugan efter vintern eftersom vi haft rally-gäster hela helgen!
Igår va vi på 40-årsfest på kvällen, jättetrevligt men idag är vi lite trötta o sega...

Jag har haft fingrarna i jorden en stund på förmiddagen o planterat lite nytt i blomväg!
Städat av verandan o flyttat dit trästolarna, är förresten på jakt efter nåt nytt dit..
Några sköna fåtöljer/korgstolar skulle jag vilja ha!

Nu har min R tänt grillen o potatisgratängen står i ugnen!

Ha en skön söndag!


Kram Liza

7 kommentarer:

Maria sa...

Låter väldigt skönt.Spännande att spana efter nya möbler :)
Må väl och önskar dig en fin start på nya veckan, kram Maria

FruNeroLindström sa...

Så fint du gjort. Ja ibland rusar dagarna bara iväg.
Men låter som du haft en bra vecka. Ha nu en mysig kväll. Kram Malin

Unknown sa...

Så fin inramning av huset av de två stora träden! Visst är det härligt med ljuset, solen och värmen som kommit. Och nu kan man äntligen börja fixa i trädgården :)
Grillat och potatisgratäng..det är sommar :D
Ha en fin start på veckan!
Kram

Therese sa...

Så fian blommor, här har jag nyss fått ut penseerna å idag hittade vi första tussilagosen, så vi ligger lite efter... längtar tills jag kan fulla upp krukorna med lavendel å kryddväxter... KRAM KRAM <3

Sofi sa...

Hej Liza!

Låter som du haft en mycket bra vecka!
Här blir det långt mellan inläggen också, skyller bl.a. på det fina vädret:)

Ha det gott!

Kram på dig

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt med planteringar. Jag skulle också vilja ha lite korgmöbler men attans så dyra de är (iaf de jag hittar). Men IKEA brukar ju ha mysiga.

kram Teres

Bellas Lantliv sa...

Vad fint ni bor! Ja tiden bara rusar i väg nu, så mycket som ska hinnas med och samtidigt vill man hinna med att njuta av all grönska och blommor.
Hoppas du får en fin vecka!