fredag 1 mars 2013

Vårmånad!



Tänk att idag går vi in i en VÅR-månad, så härligt!
Dom senaste dagarna har vi haft SOL o flera plusgrader, ljuvligt att känna strålarna värma!

Känner mig äntligen piggare o energin börjar komma tillbaka...
Förhoppningsvis kommer bloggen uppdateras lite oftare igen!

På bilderna ser ni den fina orkidén jag fått av min R!
Superfin färg på den tycker jag!

Igårkväll va jag på inredningsparty!
Mycket trevligt o det blev en liten grej shoppad!
Idag har min mamma varit här på fika o så bokade vi in en helg i Dalarna!
Längtar SÅ efter lilla brorsdottern S som jag inte träffat på läänge!


Ha en fin fredag!


Kram Liza

12 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Härlig orkidé, vacker färg. Har nog en snarlik här hemma med, brukar köpa vita men fastnade för en med lite färg efter jul så där:)

Det är underbart med solen, just nu blåser det kraftigt här så inte lika skönt. Men huvudsaken att solen lyser

Kram Teres

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Visst är den fin och har en härlig färg din fina orkidé.
Det där med att sätta upp en skylt vid vägen och ta betalt för att folk skulle få komma och se era djur är nog ingen dum idé utan skulle nog löna sig bra.
Kul att ha en helg inbokad för att besöka din bror m familj.
Ha nu en mysig fredag och kära du och tack för din fina hälsning hos mig under mitt uppehåll.
Kramar Ing-Britt

Ekenäsliv sa...

Ja, äääääntligen vårmånad och lite sol!!! Tycker allt att vintern varit alldeles särskilt lång i år!

Så fin orkidé!

Ha en finfin fredagskväll nu!
Kram Anna

ELLINOR sa...

Äntligen, är det hopp om vår! Skönt att du fått energin tillbaka!

Ha en fin helg!

Kram Ellinor

Unknown sa...

Hej Liza!
Så fin orkidé! En härlig färg :) Skönt att du börjar pigga på dig. Jag hoppas att min energi kommer tillbaka nu med ljuset :)
Vill önska dig en toppen helg!
Kram Marina

Frederica sa...

Åh vårmarknad låter härligt! :)

Här har med solen varit framme mycket! Det riktigt pirrar i magen :P

Hoppas ni kommer iväg till Dalarna snart!
Vet hyr stor saknaden kan vara...

Kramar

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men å vilken fin färg!
å va mysigt att åka med mamma på liten resa..;)
ha en fin kväll!
Kram Katarina

FruNeroLindström sa...

Älskade underbara orkidéer, hur kan man blomma så vackert. Har 2 här hemma som blommar om nu och har gjort så ett tag. Ljuvligt.

Ja, vädret har verkligen visat sig från sin bästa sida de senaste dagarna. Härligt.

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg, kram Malin

Vikeskärs hem och ting sa...

Äntligen en vårmånad :)
Fint du har det... Kram

Therese sa...

Ja nog är det härligt att bläddra fram mars i almenackan! Vår låter härligt, men här snöar det för fullt så det känns lååångt bort :-/ Underbar orkidé! KRAM <3

Gabriella sa...

Vilken fin orkidé, härlig färg! Och skönt att gå in i marsmånad, vår!=)

Therese sa...

Kikar in och önskar dig en fin söndagskväll, och en bra start på den kommande veckan! KRAM <3