tisdag 20 november 2012

Datastrul & Blommor...




Hej på er!

Här har det varit tyst över helgen, inte haft någon dator..
Det började lukta bränt i kontoret så vi fick snabbt dra ut alla kontakter till datorn...
Vet inte alls vad som hänt men nåt är väl sönder....... =/
Nu har vi fått låna en dator av min svägerskas sambo så nu kör vi med laptop! =)

I fredags fick jag blommor av mitt hjärta!
Inte så vanligt direkt så väldigt uppskattat! =)

Här hemma händer lite av varje, R har bla skurit ner vår gamla oljetank i källaren!
Nu blev det ett stort rum därnere!

Nu måste jag kika in hos er en sväng!
Trevlig kväll!


Kram Liza


9 kommentarer:

Lantligt i Smultronbacken sa...

Vad lyxigt att få en så fin blombukett

Kram Teres

Annaochlivet sa...

Åh så härligt med blommorna! :) Sånt blir man glad av:) Eländigt med datorkrångel.. Sovgott! Kram från mig

FruNeroLindström sa...

Läskigt när det bara börja lukta bränt. Men skönt att ni verkat vara i närheten.
Vilken underbar bukett, hoppas du får en mysig Onsdag, Kram Malin

Unknown sa...

Fina blommor du fått av din R. Inget jag heller är bortskämd med.
Tråkigt med eran dator.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Bellas Lantliv sa...

Titta in till mig! Du har något att hämta där...
Kram

Ekenäsliv sa...

Gulligt!! blommor är alltid välkommet:))
Och så fin ljusstaken var, håller med dig den är lite maffigt kyrklig så där.
Tack för fina ord söta du, det betyder mycket!
Kram Anna

Therese sa...

Hej rara du! Så det är därför det varit lite tyst, tur att det inte började brinna iaf.... Å du SNÄLLA skicka hit din R så att vår oljetank också försvinner och jag får mitt gästrum/pysselrum klart någon gång!!! Vi tycks aldrig få tid till detta... suck! KRAM

Therese sa...

Hej vännen! Kikar in å önskar dig/er en mysig fredag(lördag å kan inte låta bli att undra om du varit obehjälplig av en positiv eller negtiv anledning ;-D KRAM <3

Källeboda lantliv sa...

trevlig helg ! kul att få bli lite uppskattad ...kram jeanette