lördag 29 september 2012

Besök & Marknad!




Hallå där!

Här har det varit tyst några dagar!
Min mamma o jag har varit iväg på en liten tur, vi körde upp till Dalarna i onsdags..
Igår åkte vi hemåt igen o hade med oss min bror o lilla S ner hit!
Så nu har vi besök, så mysigt!

Idag är det marknad här i vårt lilla samhälle!
Marknaden hålls bara en liten bit från mitt på en gammal marknadsplats med bodar i trä!
Liten men mysig marknad o så är den ju en tradition man inte får missa! =)


Bjuder på en bild av det färdiga golvet på verandan, oj va bra det blev!!
Ha en fin dag!


Kram Liza

12 kommentarer:

Unknown sa...

Så himla fint det blev! Kul med marknad. Då måste du visa upp sedan om du hittat nåt :)

Therese sa...

Jätte fint! Och så mysigt med både besök och en tur på marknaden. Jag har just slipat på min tallrikshylla och hängt upp den, så nu springer jag som en galning och prövar olika saker/byter tingen på den, maken bara skakar på huvudet ;-P Men Luran kan man lita på, hon säger vad som är fint och inte ;-D KRAM och njut av helgen <3

Vit dröm sa...

Jättefint blev det!
Hoppas du har en bra dag på marknaden!
Kram Anna

Unknown sa...

Förstår att du är nöjd, blev väldigt snyggt.
Vi har oxå varit på marknad idag, kopparbergsmarken. Men det hällregnade så vi blev inte länge och hjorde inga fynd.
Ha de gott, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Så fint det blev.
Låter som ni haft mysiga dagar, hoppas helgen fortsätter, så.
Kram Malin

blockethuset sa...

Det blev ju riktigt snyggt..sådär lagom vitt..vilka fina detaljer runt dörren..
Ha det gott

Frederica sa...

Det blev verkligen jätte bra!
Välkomnande ;)

Mysigt med besök och marknad!
Hoppas du fyndar något fint där :) Längtar efter alla julmarknader nu!
I år blir det förhoppningsvis höst/jul marknad på Astrid Lindgrens Värld! Har du varit på den någon gång?

Ha en fin söndag med dina gäster!
Kramar

Ekenäsliv sa...

Kanonfint!!
Mysigt med lite besök:-)
Ha de fint!
Kram Anna

Ekenäsliv sa...

Åh, jag tror min kommentar försvann…
Det blev iaf väldigt fint!!
Hoppas du haft en fin helg med mysigt besök och
allt:-)
Sköt om dig!
Kram Anna

Therese sa...

Näe så trsit att höra att du med känner av förkylning, men är nog som du skriver nått otyg du fått från brorsdottern, här blir jag alltid sjuk då barnen börjar dagis efter sommaruppehållet.... men nu hoppas jag det vänder å vi blir friska! Önskar dig en fin vecka och en mysig måndagkväll <3 KRAM

vitapusselbitar by me sa...

Vad fint det blev:)
Mysigt med besök & marknad.
Ha en fin Tisdag
Kram Elle

Therese sa...

Hi hi ja du har kanske rätt, har inte tänkt på det själv förut, men jo, vi har nog samma pikiga näsa jag och mormor ;-D Önskar dig en fortsatt fin dag, här lyser solen och jag har fyndat lite bastoppar under lunchen samt ett nagellack, härlig vardagslyx! KRAM <3