fredag 10 augusti 2012

Älgar & Vardag...








Hej vänner!


Här har det varit väldans tyst i över en vecka!
Vi har ju haft Rs syster med familj på besök o vi har haft det så trevligt!

En dag åkte vi på utflykt till en älgpark!
Det va riktigt häftigt att komma så pass nära o både kunna mata o klappa älgarna!
I parken fanns även några andra djur bla dvärggetter!
Denna lilla bruna var det sötaste jag sett o det va näääära att jag tog med mig henne....! ;)

Nu har svägerskan med familj åkt hem igen o min R har börjat jobba.. åter till vardagen!
Här blir det en städ o tvätt dag idag, har inte hunnit med detta alls under veckan!


Ha det bra!


Kram Liza


8 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Sååå fin du är och det riktigt strålar om dig, du ser extra lycklig ut på den bilden...kanske???.. ;)
Kul med en elgpark det har vi haft i närheten här men den är inte kvar. Och visst var geten söt men det är ju de du har hemma oxå.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Vita huset 28 sa...

Hej vännen kul o höra ifrån dig. Ibland har man mycket runtomkring sig.

Häftigt med älgar, de är verkligen större än man tror. söt get också.

Ha en skön fredag
Kram Camilla

Ekenäsliv sa...

Åh så söt liten getflick och så söt du är:))
Jag har sista semesterdagen idag och tänkte för en gångs skull ta en soft dag, undrar hur det ska gå;))
Ha en sköööön helg nu!
Kramar Anna

Linda sa...

Vad spännande med en älgpark. Vi har en några mil ifrån vår stad men det har inte blivit av att vi åkt dit. Barnen skulle nog uppskatta en tur dit tror jag.

Kram, kram

Ljuvligtvitt - Frederica sa...

SV: Tror jag missat att du har en sån byrå?
Det är mycket vi tycker lika om :)
BRA SMAK vi har, hihi.

Åh älgpark!
Det skulle vi åkt på under semestern, men det blev inställt. Vilken var ni på? Målilla? Vrigstad? Eller finns det fler här i älgtäta småland? :P

Du kunde väl snott med dej eeeeen liten dvärgget? ;)

Många kramar!

Ljuvligtvitt - Frederica sa...

Då ser jag fram emot ett inlägg med din byrå ;)

Så det finns ännu fler i Småland alltså. Finns det några vilda älgar kvar? :P

Glömde ju skriva att du är riktigt söt på kortet! ;) Väldigt glansigt hår!

Kram!

FruNeroLindström sa...

Så mysigt. Och vilken härlig blogg.
Vi har gott om älgparker här i S,åland, men dock har det aldrig blivit av att vi besökt det.
Men får nog ta tag i det någon sommar framöver när Lilla S är lite äldre.
Hoppas ni haft en skön helg.
Kram Malin

Therese sa...

Hej FINA du <3 Så skoj med ett besök i älgpark och trevligt med gäster, förstår att du inte bloggat då :-D Gillar din nya lampa i hallen med, får det att se lite lagomt höstmysigt ut, för ja, jag längtar till att få murra till det och tända massor av ljus osv. KRAM <3