onsdag 8 juni 2011

Lampan & Kosta Outlet..



Igår besökte min mamma o jag Kosta Outlet!
20 000 kvm shopping men även glasbruk o glasshop att besöka!

Mamma o jag fikade sen hamnade vi i skoaffären!
Jag hittade ett par grymt sköna toffelliknande sandaler i äkta skinn som jag fick av mamma i förtidig födelsedagspresent (fyller om en månad)!



Jag lämnade äntligen in den gamla ljuskronan i mässing för renovering i lampaffären i Kosta!
Den ska få nya sladdar och lamphållare, sen ska den få hänga i nya sovrummet!


Så fin men tung som bly att bära!

På kvällen tog vi en lång cykeltur för andra kvällen i rad!
Ganska svettigt men så skönt oxå, det fläktar ju lite när man susar fram! =)

Ha det bra!


Kram Liza

2 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Vilken härlig utflykt! Och tofflorna va ju bara sååå snygga!!
Ljuskronan kommer bli toppenfin i sovrummet.

Ha en skön dag
Kram Camilla

Vita Hemligheter sa...

Tack snälla för fina kommentarer, de glädjer. Själv tröttnar man ju lätt på sitt egna!
Jag bara älskar ditt hus det är verkligen fint,skulle gärna ha ett sånt själv ;)kanske kommer jag med bilder på mitt egna nån dag och det är verkligen inte i närheten!!
Kram Emma