lördag 18 december 2010

Julklappar, tapeter o snö!



Igår va vi inne i stan o kunde äntligen beställa tapeterna till sovrummet!!
Tror det kommer bli supersnyggt!
Hoppas på att vi kan få tapetserat efter nyår....

Vi handlade även en julklapp till mina föräldrar, fyllde på kylskåpet o jag hittade den söta tabletten  i filt som får pryda köksbänken!

Idag kör vi soft lördag.. eldar i öppna spisen, slår in några klappar o gör lite godis..
Jag va med om en liten "olycka" igår så idag är det ömt i kroppen o värk i höger skuldra...
Jag är en riktig klumpeduns ibland....!!



Det har snöat hela dagen o vår trapp börjar försvinna helt!
Maken har varit ute o premiärskottat med en sån där snösläde som vi investerat i..
Känns som om vi kommer få nytta av den!!


Hoppas Ni har en trevlig lördag!


Kram Liza

4 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Kul att få omtapeserat i sovrummet. Alltid kul att göra om lite! =)

Ha en fortsatt myslördag!
Kram Jenny

Liza sa...

Ja, vi sover i ett annat rum än så länge så det ska bli skönt o få iordning det stora sovrummet!!

Kram Liza

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Va roligt med nya tapeter! Du får krya på dig så gott och ha en trevlig helg :)

Kram Susanne

Fröken Fräken sa...

Här snöar det för fullt också, och jag gjorde en vurpa med cykeln så jag gissar att jag känner av blåmärkena imorgon. Roligare med nya tapeter!