fredag 20 november 2015

Hyacinter...




Kunde inte hålla mig då jag äntligen sprang på vita hyacinter på Ica härom dan...
En till fatet på byrån i hallen o en till köksbordet!
Så mysigt att få pynta lite...

Igår hade jag en riktig skur-dag!
Började med att putsa köksfönstret sedan vidare med att skura köket o sist men inte minst kylskåpet!!
känns riktigt skönt att ha fått det gjort o mycket roligare att pynta o sätta upp stakarna o stjärnorna när det är rent!
Tyvärr har jag typ 75 fönster till att putsa men man får va nöjd för det lilla...

Idag ska vi åka o fixa ärenden!
Imån väntar kalas o på söndag julmarknad!

Trevlig helg!

Kram Liza


 

2 kommentarer:

anettan sa...

Så fint och de vita har inte stark doft. Det gillar jag. Kram Anette

Plommonhuset sa...

Har redan hunnit avverka ett par hyacinter. Tycker bäst om de vita som samtidigt inte lukta för starkt. Fin blogg du har. //Sofia