torsdag 28 maj 2015

Trädgårdsfix...




Håller på med massa trädgårdsfixande när väl vädret tillåter! 

Vi har rensat jordgubbslådan, sått massa frön o rensat gruset från ogräs...

Fyndade en vit Klematis för 49:- som fick ta plats intill stuprännan här! Lite rostigt armeringsjärn som växtstöd blev fint! 

Har planterat små plantor runt min ros oxå! Plantorna fick jag av mamma! 
Hoppas det blir fint när dom tar sig! 

Och så kom hängmattan upp i helgen! 
Så mysigt att ligga där under äppelträden! 
Elvira älskar den!!

Ha det fint!

Kram Liza 





3 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Visst är det roligt med trädgårdsfix! Spännande med badrumsrenovering, och vilken tur att ni har utedasset så länge ;)

Ha det gott!
Gunilla

marie sa...

Hej hej! Kollade min blog efter bilder, dec 2013- mars 2014 fanns det några:) är hängmattan skön el bara snygg? Vi har en i nät som inte är bekväm, barnbarnen glider ner i maskorna😁 ha det gott/Marie

marie sa...

Hej undrar bara om du läst min kommentar jag skrev för ett par dagar sen.
Kram Marie