onsdag 11 september 2013

Till sovrummet...



Jag har shoppat en ny spegel till vårt sovrum!
Hade ju lånat upp en vit från kontoret och hängt här tillfälligt men den passade inte riktigt in..

Nu när jag hittade denna gyllene/guldiga till riktigt bra pris slog jag till!
Den passar så bra till guld-skimret i tapeten o ljuskronan i taket som är i mässing!
Och så ger den lite liv åt den beiga väggen oxå!


Nu ska jag fixa lite mat åt vårt lilla nytillskott här på gården! =)
Ha det bra!

Kram Liza



4 kommentarer:

emmashem sa...

Så varmt och ombonat, jättefin tapet:)
Kram Emma

ansepanse sa...

vad vackert :)
en fin blogg jag trillade in i, jag hittade dig hos Therese
kramar

Lena - Mina Fina Stunder sa...

Vilket fint hem ni har.
Trevlig torsdag!

Erika sa...

Åå va fin!! Vart hittade du den? Kram!