fredag 9 augusti 2013

Man tager vad man haver...



Det där med att förändra med små medel o gärna av sånt man redan har, det gillar jag!
Fönstret kommer från vår gamla bod o har hängt ovanför soffan ett tag nu...

Och dessa små ljuspunkter här o var kan jag bara inte få nog av, särskilt inte nu när det går mot mörkare tider igen.........
Lyktorna rotade jag fram ur ett skåp o dom två rostiga gamla spikarna hittade jag i vår verkstad!

Enkelt men väldigt mysigt!
Och framförallt... helt gratis! =)

Idag har vi varit effektiva!
Både vårdcentralen, bilprovningen, foder-affären, fiket o tippen har fått besök av oss!

Trevlig fredagkväll!

Kram Liza





7 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Blev jättefint, visst är det bra när man kan använda det man har.

Går ni i någon föräldragrupp eller ska?

Kram

Vikeskärs hem och ting sa...

Åå vad härligt att har dem växande lite varstans.

Ok, det ska vara 5 tillfällen, men så dum tid att man kan inte gå. Men jag tror man klarar sig fint ändå :)

Däremot ska vi besöka förlossningen.

Ha en fin helg, Kram

Unknown sa...

Så mysigt det ser ut. Jag skulle med vilja få till något liknande.....
//bara anna

Nikita sa...

Tack, alltid roligt att kunna inspirera andra =)

vad fint du gjort med fönstret, gamla fönster är nästan ett måste i ett lantligt hem..

Gabriella sa...

Så fint det ser ut hos dig! Mysigt med ljuslyktorna. Jag gillar också att kunna förändra med små medel. Underbart fönster!

Therese sa...

Det blev verkligen fint! Gillas! Å även här har vi fiskat i helgen, de var på hugget och hinken fylldes fort... Så det blev till att röka fisk :-D Kräftor mumsade vi också, samt promenerade i skogen, så nu är batterierna laddade för en ny vecka :-D KRAM!

Det Vita Drömhuset sa...

Så fint det blev! Underbart att kunna förändra med små medel. :)

Kram Åse