onsdag 27 mars 2013

Kan du komma nu...??



Hej Våren, kan du inte ta o komma nu!!
Jag längtar efter dig!

Jaa det känns ju att den är på väg, idag har vi strålande sol o jag har suttit o njutit en lång stund ute men nu vill jag ha vår på riktigt!

Min R har byggt ett så fint planteringsbord åt mig!
Det fattas några brädor på hyllplanet under men dom är på plats nu sen ska det betsas oxå!
Så nu kliar det i fingrarna att ställa det på plats o plantera vårblommor!
Pensé-bilden överst är ju såklart från förra året....

Nu måste jag fixa lunch, magen kurrar!
Ha en fin dag!


Kram Liza




9 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Åh sicken tur du har som har en sån händig snickar-karl :) Otroligt fint planteringsbord du fått, lyllos! Nu är det som sagt bara våren som fattas...hihi! Måtte den komma snart!!!

kram-kram!

FruNeroLindström sa...

Ja, igår hade vi 14 grader i solen. Värmde så skönt.
Men fortfarande envisas ju kylan komma om nätterna.

Åh så kul med ett eget planteringsbord. Önskar jag mig ett i framtiden.

Ha en mysig skärtorsdag. Och glad påsk.
Kram Malin

Huset på berget sa...

Ja vår vill vi ha och det nu!!
Jätte fint planteringsbord, vad roligt att du kan stå där och pyssla om dina blommor. Ha en härlig dag!
Kram

Unknown sa...

Fint bord, där kan du stå och fixa sedan, mysigt.

Jag blir nyfiken, du skrev att du jobbar på gården. Det låter så härligt och jag undrar då; har ni någon försäljning av något eller vad får du in pengar på?

Ha en bra dag!

Unknown sa...

Jag tror minsann att det är våren som kommit nu :). Idag har jag kunnat gå på min promenad i bara tjocktröja.
Vad duktig han är din man, planteringsbordet blir väldigt fint. Till nästa helg ska du se att du kan ställa dit årets första penseer.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Sofi sa...

Ja nu får våren allt ta och komma hit!!!:)
Vilken tur du har som har en så händig man!
Jättefint planteringsbord:)

Trevlig Påsk!

Kram på dig

Annaochlivet sa...

Jaaaa jag blir lite smått tokig snart! Hela min kropp och själ skriker efter våren! Men snaart hoppas vi den kommer;-) Så snällt av honom med bordet, blir ju kanon:-) Glad påsk till dig! Kram från mig

sussi sa...

Kikar in för att säga glad påsk

Ekenäsliv sa...

Jaaa, vart har den gömt sig… Vill inte frysa hela tiden längre…
Snart så kommer den nog:-) Idag har det varit liiiite varmt iaf;-)
;-)
Hoppas ni hade en riktigt skön påsk!
Kram Anna