måndag 25 juni 2012

Fyndat nu igen!





I onsdags va min mamma o jag i stan!
Meningen var att vi skulle åka till hundfrisören för trimning med lilla E o midsommar-handla under tiden men det blev inställt.. frisören hade gjort illa ryggen så nu hoppas vi hon blir frisk till onsdag så E kan bli sommarfin!

Istället hamnade vi på Röda Korset där jag fyndade 2 toppar/tunikor!
Den främre från favoritmärket Vero Moda är helt ny, lapparna satt kvar!
Och så hittade jag dessa fina byttor i zink som ser ut vara gjorda av hängrännor!
Tyckte dom va så charmiga, jag tänker sätta blommor i dom men dom funkar ju även till mat o vatten-hoar till tex hönsen!




Vilket väder vi har.... måste klaga lite..... regnet öser ner!!
Tröstar mig med en liten skål glass, maränger o chokladsås (som blev över efter midsommar) så här efter middagen....


Trevlig kväll!


Kram Liza

13 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Vilka fina fynd du har gjort, lite shopping kan behövas i det här vädret, och glass o maränger är ju aldrig fel =)

Unknown sa...

Du är duktig att fymda fina saker. Blusen längst fram var rikktigt snygg.
Såna zinkkrukor har jag oxå nere i förrådet, ska jag nog leta fram :).
Och nog behöver man något gott att trösta sig med allt i detta sommarväder.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Sofi sa...

Jättefina fynd!
Här har regnet också öst ner HELA dagen, fy så tråkigt det är!:( Men jag har beställt sol till helgen för då går jag på semester!:)
Såg att ni precis firat bröllopsdag, Grattis!

Ha en fin kväll!

Kram Sofi

Huset på berget sa...

Vilka fina fynd du gjort! Du har känsla för det där det har jag förstått. Alltid lika roligt när man hittar något speciellt!
Hoppas att ni inte regnat bort. Här är allt tok blött, suck! Men inne har vi tänt ljus och sitter och myser:).
Kram kram

Sofie sa...

Fina tunikor och zinkkrukor! Så kul när man fyndar :-)

Kram, Sofie

Vikeskärs hem och ting sa...

Håller med om regnet, jag blir tokig snart. Meen tror det ska vända i mitten av veckan :)
Kram

Lina & Mia sa...

Vilka fynd! Tunikorna var ju bara så fina!! Och Gud vad gott det ser ut med lite glass!!!! Synd att man varken har glass eller maränger hemma... Hm, kanske kan ta en skål med chokladsås ;) Grattis på bröllopsdagen i efterskott!

Kram/Lina

Fröken C sa...

Så härligt fina fynd du gjort:))) Gillar zinkrännorna!
Här har det öst ner hela dagen, men då får man vara inne o pyssla:)

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram C

Anna sa...

Hej gumman !!

å vilka fina zinkrännor, blev galet avundsjuk på dom =)
Jag har oxå varit och fyndat på rean idag, mest kläder...
Här i värmland har regnet vräkt ner och det ä så tråkigt =( Så nu håller jag alla tummar för några soliga dagar iaf =)
Kramar

Therese sa...

Åhhh vilka fynd gillar både tunikor och zinkkrukorna, verkligen jackpott :-D Å ja den ljusgrå mattan var mitt första val, men nu blir jag mer å mer förtjust i den mörkare... iaf känns den lite mer praktisk ;-P KRAM <3

Sallys hus sa...

Oj vilka fina fynd!!

Sånna hängrännor skulle jag vilja göra blomlådor av under fönstren till lilla boden....men det blir aldrig av lixom....har börjat titta på färdiga istället...
Vilken lycka att hitta sånna finheter på loppis!
Kram o ha en fin dag!
Katarina

Ekenäsliv sa...

Ja, du kan fynda du Liza!! =)
Superfina de där hängrännorna, kul idé!
Kram Anna

Ljuvligtvitt sa...

Vilka fynd du gör jämt ;)
Så fina tunikor! Perfekta till sommaren ju...

Fräna "blomlådor" :P


Kram!!