fredag 4 maj 2012

Shoppingen...









Här kommer några bilder på en del av shoppingen jag gjorde i helgen!
Ni var ju några stycken som undrade vad jag fått med mig hem o det blev bla lite nytt i porslinsväg..
En liten pajform i form av ett hjärta o några nya skålar!
Föll för det turkosa denna gång!
Dom små fyrkantiga skålarna från Miljögården har jag i grönt sedan tidigare, dom använder vi flitigt!

Sen hittade jag en siden-pion till vasen i hallen, nya skor o 2 supermjuka linnen oxå!
Har några småsaker till att visa men dom har jag inte hunnit fota än...


Ha en fin fredag!!


Kram Liza





4 kommentarer:

Vit dröm sa...

Vilka fina saker du shoppat, har också spanat på de där formarna :)
Ha en mysig fredag!
Kram Anna

Malins Lantliv sa...

Hej Liza!
Hoppas allt är bra med er..
Själv har jag haft migrän, Men är nu på bättringsvägen.
Måste snart ses.!
Vilka fina saker du har hittat..såg hjärtanformen...ha ha...
Har inte T berättat R vad han susade förbi i helgen?

kram Malin

Ljuvligtvitt sa...

Passar perfekt till vinsterna :)
Och grattis till vinsten också, du är en riktig turgumma ;)

Vart har du köpt de fina skorna? Ser så bekväma ut..

Kramar Frederica

Therese sa...

Det var ingen dålig shopping det!!! Och jag håller tummarna att hönan ruvar fram lite kycklingar! Kram och ha nu en fin helg <3