fredag 18 november 2011

Fredag & Öl...





Så då va det nystädat på undervåningen oxå... skönt!
Medans vissa flyger runt med dammsugaren i högsta hugg ligger andra o myser i soffan..... =)
På köksbänken står nu lykta o kruka i zink i väntan på något juligare!

Ikväll ska vi iväg på ölprovning med makens jobb!
Jag som inte ens dricker öl..... tur det blir 3-rätters oxå, jag får väl beställa in lite vin istället! =)

Nu ska jag dyka in i garderoben o se om jag hittar något att ha på mig...


Önskar Er en fin fredag!


Kram Liza

9 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj vännen!
Jag har också en liten som ligger på soffan här hemma... skillnaden från din lilla är att min emellanåt ropar att jag ska springa upp med clementiner... Latmasken borde vara hans andranamn, hihi! =)
Trots att du inte tycker om öl så tror jag nog att du får en toppenkväll, låter roligt. Om du ber riktigt snällt kanske du får prova vin istället? ;)

kram kram

Unknown sa...

Ölprovning låter som en kul grej. Kanske du tom hittar någon sort du gillar ;).
Om inte annat får du njuta av maten och beställa vin måste ju funka.
Önkar er en trevlig kväll.
Kram Ing-Britt

Vita Falkens Lantliv sa...

Så skönt när man har fått städat färdigt!
Hoppas du får ett glas vin istället under kvällen;)

Kram Susanne

Anna sa...

Hej gumman !!

kikar in och önskar dej en trevlig helg ! Ha så kul ikväll

KRAMAR

Vit dröm sa...

Vad trevligt! Hoppas ni har en kul kväll!
Kram Anna

Vita huset 28 sa...

Härligt o ha städat av ordentligt. Hmm undra när jag ska hinna det....

Ölprovning... ne ta du o beställ in vin ist, hahah

Ha en kul kväll
Kram Camilla

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen , ja du det var inte rättvist. Du får allt sätta fart på rackarn, hihi.
Jag dricker inte öl så gjärna, men bjuds det på tre rätters, ja då får det gå, hihi
Ha det så gott;)
kramkram<3nettan

Mys och hemtrevnad sa...

så gott han har det i soffan, nystädat och allt...härligt! Hoppas du fick en kul kväll! Kramis semlan

Johanna Stålros sa...

Vilken jättefin lykta och kruka...Så skönt han har det i soffan;) Kram Johanna