fredag 7 januari 2011

Bra dag!



Har haft en mycket bra dag idag förutom att vi körde fast i all snö o inte kunde ta oss ut från gårdsplanen.....!
Är nämligen gräsänka idag/kväll då maken åkt på årets första rallytävling...!
Efter lunch åkte jag till en kompis o har spenderat dagen med henne o hennes 3 kottar!
Mysigt värre!

Kom hem för en liten stund sen o hade fått rolig post, mitt hemliga paket jag vann hos Sockenvägens Söta satt i brevlådan! =)
Jag kände mig som ett barn på julafton, så roligt att jag vunnit nåt!

På bilden ser ni alla grejerna i paketet:

* Skummande pasta, har tyvärr inget badkar men ska provas med min lilla söta brorsdotter S nån gång i framtiden! =)
* Evighetskalender från Different Design, blir perfekt i kontoret!
* Batteridrivet vaxljus, kanon att ha på bordet om man får små gäster som inte kan låta bli att pilla på alla mina ljuslyktor elr i nån lykta på övervåningen som man kan gå ifrån om man vill..
* Signerad julskiva med Måns Zelmerlöw + vänner, jag älskar julmusik!
* Söt kökshandduk med ugglor från Åhlens!
* Liten doftpåse med en av mina favoritblommor Jasmine!
* En liten träskylt med texten Carpe Diem som måste vara Therese egen design!



Åh så glad jag blev!
Tack snälla fina Therese!!

Nu blir det the i soffan!


Ha det bra!


Kram Liza

3 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Grattis
Va roligt:)ingen dålig present!
Ha en mysig kväll
Kramar Susanne

Fröken C sa...

Alltid kul med paket i brevlådan!
Vår brevbärare är ganska generös med paket;)
(lr om det är jag som beställer så mycket)

Ha det gott!

Kram C

Therese sa...

Vad roligt att det kom fram i ett stycke å att det fanns saker du gillade i det, tänkte att iaf evighetsalmenackan verkade passa din stil :-) STOR KRAM <3